søndag 5. april 2009

Refleksjoner.

Da er alle hjemme. Jeg satt her i stuen og betraktet skuespillet som utspilte seg for mine øyne. Valentin lå skjør og liten på saueskinnet, Silas føk rundt og falt oppå Valentin. Silas ser stor ut! Ruben og Seline lekte hest og kjerre med et teppe rundt i stuen..........det var liv overalt.

To tanker slo meg; det ene var omtrent som Cæsar da han krysset Rubicon - terningen er kastet, the point of no return.

Den andre; det er slik det skal være. Masse liv og røre.

Vi ble møtt med lettsaltet torsk, eggesmør og poteter da vi kom hjem. Gete, mor til Rune hadde stelt i stand. Det har vært en festdag fra morgen til kveld. Nå i kveld kom Turi inn her. En god venninde fra Norge. Hun skal være hos oss en tid nå. Flott med gode venner.

Kos dere med bilder og så vet jeg ikke når jeg blogger neste gang. Vi skrives.

1 kommentar:

mor Monsen sa...

Koselig å lese om den flotte familien deres:-) Hils masse til Turi da! Berit