torsdag 13. september 2007

Funnet!

Endelig fant jeg bloggen igjen! Flott det, ikke sant. Det er mye som forsvinner i en flytte sjau, jeg hadde likevel ikke forventet å miste bloggen!

Vi er på plass. LAndet 16. juli, på kontoret 17. Det går slag i slag. Jannes mage vokser, barna forøvrig, utenom den i magen, trives også, ja, den trives den og......hmmmm, komplisert setning? Tror den ville blitt godtatt også, det er det verste.

Her har vi hatt vår del av utfordringer alt. Ruben hadde høy feber og rask avmagring her for en tid tilbake siden. Han ble innlagt med intravenøst og full pakk. JEg gjorde meg noen taker om hva dette kunne være. Hadde vi så til de grader misforstått Gud at vi måtte få det inn med teskje? Skulle vi bare ha blitt i Norge? Han kom seg. Det viste seg at han hadde en lungebettenelse som de ikke hadde oppdaget, 14 dager med rundt 40 i feber gjør noe med en.

Etter dette er det rart å se ham. Jeg fryder meg over at han lever. Det skulle jo være slik uten at vi trengte å få en støkk i livet, men det er jo ikke det som regel. Jeg fryder meg over å ha Janne, Seline, Ruben og det lille barnet i Jannes mage i live! HErlig å kjenne på det.

Hmmmm, ja, jeg må tilbake til arbeidet. Ville bare skrive noe når jeg endelig fant igjen bloggen....